„A Perito Moreno a legmenőbb gleccser! Látni fogja, hogy sok jégdarab esik a vízbe! ”

“A gleccser borjak széle gyakran láttuk, hogy rengeteg jég esik le!”

Miután meghallottuk utazótársainkat és online cikkeket, a Perito Moreno -t a legfantasztikusabb gleccserként írják le, nem tudtuk várni, hogy ezt a természetes jelenséget maguk láthassuk.

A videokameránkkal és a különféle teljesen feltöltött akkumulátorokkal felfegyverkezve a helyi buszon ugrottunk, hogy elvigyünk minket a Perito Moreno gleccserére a Parque Nacional Los gleccserén, közvetlenül az argentin Patagonia -i El Calafate városában.

Az ottani meghajtó látványos volt, de a legjobb még nem jött. Izgalom volt a levegőben, mivel a buszon mindenki idegesen várt az ajtó kinyitására. Amikor ezt megtette, a turisták áradása a parkba süllyedt, lelkesen keresve azt az utat, amely a gleccserhez vezet.

Elég mulatságosan, nem voltak jelek erre a fő vonzerőre, és nehezen tudtuk megtalálni a 250 km² -es gleccsert! Végül láttuk a bejáratot, és elindultunk a könnyen követhető fémút mentén.

Ott volt egy kiterjedt, fantasztikus kék tömeg.

A Perito Moreno gleccserben, nem lenyűgöző?!
Ez a gleccser a déli patagóni jégmező részét képezi, amelyet megosztanak a szomszédos Chile országgal. Ez a világ harmadik legnagyobb édesvíz -tartaléka. De a legjobb az, hogy ez a gleccser önfenntartó, ami azt jelenti, hogy ahelyett, hogy az éghajlatváltozás és más környezeti kérdések miatt visszavonulnának (mint a világ számos), a Perito Moreno bővül és fejlődik.

Ezt a „bűntudat nélküli gleccsernek” neveztük, mert láthattuk, hogy repedés, borjú és megolvadna anélkül, hogy az emberiség hibája lenne.

A sétány megkönnyítette a gleccser közelében való feljutást
A lehető legtöbb videoklipet és fényképet akartunk készíteni, és elhoztuk a saját ebédet, és ettük a látó platformon, ahelyett, hogy a helyszíni étteremben étkeznénk. Nem akartunk hiányozni egy dolgot. Nick a látóterület szélén tartózkodott, bekapcsolta a kamerát, megnyomta a rekord gombot, és stabilan tartotta – készen áll mindenre és mindenre.

Percek alatt egy mély zümmögés jött a gleccser alól, amikor eltolódott. A nyikorgó, nyögés és nyögés hangok kitöltötték a csendes levegőt. Ez volt az, amikor vártunk!

….

Semmi.

A gleccser megkísértett minket.

Újra és újra felsóhajtott és felnyögött, és minden alkalommal, amikor a lélegzetünket izgatottan tartottuk a balesetért, de semmi sem történt. Nick 4 órán át tartotta a videokamerát egyenesen, és szó szerint leégte a kezét, miközben ezt tette.

Gyerünk gyerünk…!
Végül erőfeszítéseinket jutalmazzuk, mivel egy jég darab lecsúszott a hatalmas fagyasztott tömegből, ahol álltunk. Ez eléggé látványos volt, és a hang fülsiketítő volt, de mégis nem erre számítottunk – miről beszélt mindenki?!

Körülbelül 4 óra elteltével itt az ideje, hogy visszakapja a buszt El Calafate városába. Az anya természete legyőzte minket, és Perito Moreno úgy döntött, hogy ezen a napon ellenőrzésre került, de függetlenül attól, hogy csak méter távolságra van ettől a nagy gleccsertől, olyan tapasztalat volt, amelyet soha nem fogunk elfelejteni.

El Calafate városa

Közvetlenül a határ mentén Chile-től, egy három órás autóútra Puerto Natales-től, El Calafate városa. Ez a kisváros sok figyelemre méltó, hogy a Perito Moreno gleccser kiugró pontja, ám ennek a funky kis túrázó városnak sok tennivaló van.

Itt találkozhat a különféle Gore-Tex burkolt utazókkal, amelyek közül sokan sokkal idősebbek voltak, mint a közeli El Chaltenbe. Számos utazási csoport van, akik mindannyian szívesen nézik meg a Perito Moreno -t – ez egy könnyű nappali kirándulás, és amelyre nem kell fizikailag alkalmasnak lennie.

Lenyűgöző zöldtér El Calafate városában

Az utcák bélelése butik csokoládé üzletek, kávézók és kézműves üzletek. A kóbor kutyák bárkivel barátkoznak, aki elhalad, míg a teljes báránypapírokat a nagy üvegablak mögött nyitott tüzek felett pörkölik, számos étteremben.

Van egy tó, néhány csendes hátsó utca, jó étterem és barátságos emberek. Számos turista az El Calafate-t használja a Perito Moreno Nemzeti Park ugrópontjaként.

Hol maradjon El Calafate -ban

Vannak különféle szállodák és néhány hostel a városban. A Hotel Kosten Aike-ban maradtunk, amelynek gyönyörűen díszített belső és alpesi stílusú külseje volt. A közös terület ping-pong asztalt, biliárdasztalot, ülőhelyeket és egy bárot biztosított. Ha a horgolás a te dolgod, akkor köthet egy „négyzetet” is, amelyet más négyzetekhez adunk, hogy takarót készítsen valakinekszükség. Imádtuk ezt a programot!

A Kosten Aike Hotel közös területe

A szobánk nagy volt, king-size ággyal és egy nagy káddal ellátott mellékhelyiséggel. A szobaárban egy nagy svédasztalos reggeli található, mindentől a rántott tojásoktól a friss gyümölcs salátáig. És természetesen a Dulce de Leche édességek (végül is Argentína!)

Az itt alkalmazott személyzet nagyon barátságos és segítőkész, és még üdvözlő italt is adnak neked, amikor megérkezik. A szobák nagyon költségvetés-barátok, körülbelül 115 dollár / éjszaka.

A Kosten Aike szobánk nagyon kényelmes volt

Kattintson ide, hogy megkapja a legfrissebb díjakat a Hotel Kosten Aike számára.

A szigorúbb költségvetéssel rendelkező személyek számára itt nézd meg az El Calafate hosteleit.

Hol lehet enni El calafate -ban

Különböző éttermek és kávézók vannak a városban, amelyek közül sok meglehetősen drága. Íme egy pár, amelyet javasolunk:

Perilla Mi Viejo

Ez az étterem egy teljes bárányos pörköléssel csábított bennünket. A Patagonian Lamb ebben a régióban specialitás, és az itt nem csalódást okoz. 280 pesó (18 dollár) esetén óriási tányért tölthet fel, amely tökéletesen grillezett húst tartalmaz. A tök, a burgonya és a saláta oldala extra 70 pesó (4,50 dollár). A grillezett csirkemell szintén nagyon jó, és 160 pesóba (10,50 dollár) kerül.

A Patagonian Lamb regionális specialitás. Ne hagyja ki! (hacsak nem vegetáriánus vagy)
Pietros kávézó

Ez a kis sarok kávézó napi akciókat kínál. Megrendeltük a húsgombócot szószban egy rizs oldalával. Két kávéval rendelkező ember számára 430 pesót (28 dollárt) költöttünk.

Zöldpiac

Ha túl sok húst evett, és csak salátát szeretne, menjen be ebbe a kis üzletbe. Készen álltak a saláták, hogy menjenek, empanadák és más pékáruk. A saláták körülbelül 125 pesó (8 dollár), az empanadák pedig 30 pesó (2 dollár).

Eljutni Perito Moreno gleccserbe

A gleccser önálló látogatása nagyon egyszerű. Csak annyit kell tennie, hogy elindul a buszpályaudvarra, és megvásárolja a jegyét – lehetőleg az előző nap. Naponta két busz van, reggel 9: 30 -kor, egy délután. A jegyek 450 pesos visszatérésbe kerülnek (30 dollár), és ez körülbelül 4 órát tesz lehetővé a gleccsernél.

Ne hagyja ki!

Noha nem volt annyira szerencsénk a Falling Ice-hez, mint az utazók társaink, ehhez a jól ismert gleccserhez való belépés továbbra is varázslatos emlék. A természetben lévő, a hegyek, a kristálytiszta tó és a hatalmas jégtömeg által körülvett tapasztalat olyan tapasztalat volt, amelyet soha nem fogunk elfelejteni. A patagóniai utazás nem fejeződik be anélkül, hogy megnéznék az El Calafate -t ​​és a Perito Moreno közeli természetes csodáját.

Nézze meg az El Calafate utazási videóját!

Nézze meg sokkal több argentin videónkat itt!

Tetszik? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és az e kiskereskedőktől vásárol.