A vasútállomástól való kilépéskor szinte teljes mértékben költöttem. Brisbane a Queensland és az Északi Terület közötti utazásunk hatodik és utolsó megállója. Noha kifizetődő, kimerítő utazás volt. A jó pihenés nagyon örvendetes lenne. Szerencsére a Brisbane YHA -ban maradunk.

Mivel az YHA zászlóshajója Queenslandben, csak fantasztikus dolgokat vártunk ebből a hostelből, és nem voltunk csalódottak. Amikor átjutottunk a kapuján keresztül, egy tágas közös terület és egy megfelelően állványos fogadás fogadott minket. A bejelentkezés után azt mondták nekünk, hogy a hátsó ajtón keresztül jutjunk el a következő épületbe, és meglepetésünkre egy öt emeletes épület fogadott minket. A hostel homlokzata alapján nem tudtam volna, hogy ez a hely hatalmas.

Mi vonatkozik ebben az útmutatóban?

Szobák és árak
Kényelmi szolgáltatások és szolgáltatások
Elhelyezkedés
További ötletek a YouTube -on

Szobák és árak

Foglaltunk egy ikerszobát, légkondicionált. Alapvető és minimalista volt, csak egy televíziós szetttel és egy keretes képpel díszítette a falakat. A szoba nézett ki, és jó kilátás nyílik a Brisbane -folyóra. Az ágyak nem voltak szállodai kategóriájúak (várhatóan), de kényelmesek és tiszta szaga volt.

Miután eldobtam a táskáimat, az első dolog, amit tettem, az volt, hogy megnéztem a pihenőhelyet, a legtisztább, amit bárhol láttam bármelyik szállóban. Nem volt olyan nagy, de elegendő hely volt a lépésre.

Ikerszoba
Ez vagyok a tükörben. Haha
Kilátás az ablakon.
Szobánk. Kicsi, de nyikorgó tiszta.
2016 januárjától itt találhatók szobamárak a YHA tagjai számára:
Kétágyas szoba: 87 AUD
Kétágyas szoba saját fürdőszobával: 105 AUD
Családi szoba saját fürdőszobával: 130.5 AUD

A nem-YHA tagjai számára itt vannak a hagyományos árak:
6 ágyas kollégium: 34 AUD
Kétágyas szoba: 97 AUD
Kétágyas szoba saját fürdőszobával: 117 AUD
Családi szoba saját fürdőszobával: 145 AUD

Ellenőrizze a kamatlábakat vagy a rendelkezésre állást itt

Kényelmi szolgáltatások és szolgáltatások

A Brisbane Yha szinte mindent tartalmaz, amire fáradt hátizsákosnak szüksége van. Ez már jó benyomást keltett még a szobánkba. Az épület, ahol a szobák elhelyezkednek, egy kulcskártyával könnyen elérhetőek voltak, amely biztosítja, hogy csak a vendégek lépjenek be. Az egyes emeletek előcsarnokát ausztrál jelenetek díszítik, a mennyezetről lógó szörfdeszkáktól a fantasztikus gátzati zátony képeiig.

Kávézó a földszinten
Konyha és kávézó. Van egy kávézó a földszinten, ahol találkozhat hasonló gondolkodású vendégekkel. Vagy elkészítheti saját étkezését a jól felszerelt konyhájukon. A játékos számára van egy játékterem, ahol örömet élvezhet a biliárd körében.

Wi-Fi. Vannak ingyenes Wi-Fi, de a várakozások szerint ez csak a böngészéshez és a könnyű videók élvezéséhez jó. A gyorsabb kapcsolat díjért áll rendelkezésre. Nem kellett aggódnunk miatta, mert a Wi-Fi jelszó, amelyet online vásároltunk az Airlie Beach-ben, Brisbane-ben is dolgozott.

Egyéb szolgáltatások. A recepciónak van egy kirándulási pultja is, ahol egy gazillion brosúrákat láthatott, így választhat a sok tevékenység közül, amelyeket Brisbane -ben végezhet. És megkérdezheti valakit a személyzettől is, akik mindig mosolygók, barátságosak és lelkesen segítenek. A recepció 24 órán át nyitva van.

A kerékpárkölcsönzés szintén rendelkezésre áll. A legjobb részben a tetőtéri medence található, kilátással a Brisbane -folyóra és a Központi Szolgáltatási Kerületre.

A kijelentkezés után örömmel tudtuk meg, hogy a poggyászunkat az öltözőben (egy kis díj ellenében) tárolhatjuk, mert a repülésünk csak este volt.

Fotó jóvoltából Brisbane Yha
Elhelyezkedés

A Felső-Roma utca mentén elhelyezkedő 10 perces sétára a Roma St. vasútállomástól érhető el. De ha 20 kg -ot a hátamon és kissé felfelé haladva, kissé hosszabb ideig érezte magát. De a környék más ismert hostelei mellett áll.

Nem vagyok biztos benne, hogy vannak -e jobb területek a városban, de egy dolog, ami tetszett, az, hogy ez csak egy rövid sétára van a South Bank felé, ahol időnk nagy részét töltöttük. A Központi Szolgáltatási Kerület egy kicsit távolabb van, 20 perc alatt. De ez mindig egy boldogság, amely Brisbane környékén jár, így nem igazán bántunk. Útközben még kis csevegést is folytattunk más utazókkal, akik a többi hostel elé álltak.

Mindent figyelembe véve, ez abszolút a legjobb hostel -élményünk volt Ausztráliában, és a világ egyik legjobbja.

Brisbane City Yha Hostel
392 Upper Roma Street, Brisbane, 4000 QLD
E -mail: Brisbanecity@yha.com.au
Telefon: (+617) 3236 1004

Könyv itt: Brisbane City Yha Hostel.

Hogyan lehet eljutni a Brisbane YHA -ba: A repülőtértől a vonattal a Roma Street Station felé tartson. Miután kilépett a terminálról, lépjen át az utcánÉs sétálj jobbra. Sétáljon tovább azon az úton. Két és fél blokk után a YHA -t balra találja.

Nyilvánosság: Noha ez egy őszinte áttekintés, tudassa róla, hogy Yha meghívott minket arra, hogy maradjunk ebben a hostelben, hogy első kézből megtapasztalhassuk szolgáltatásaikat.

További ötletek a YouTube -on ⬇️⬇️⬇️

Kapcsolódó hozzászólások:

Darwin Yha Hostel: Hol maradjon Darwinban, Ausztráliában

Alice Springs Yha Hostel: Hol maradhat Alice Springs -ben, Ausztrália

Cairns Central Yha Hostel: Hol maradhat Cairns -ben, Ausztráliában

Riverlife Abseing Brisbane -ben, Ausztráliában

10 Ingyenes tennivaló Brisbane -ben, Ausztráliában

5 tetőtéri rudak olcsó étkezésre Brisbane-ben

Brisbane útikalauz: útvonal, költségvetés, tennivalók