A Fly Halászat mindig is az egyik nagyon szeretett hobbim volt. Mindig figyelembe véve, hogy egy 3 éves fiú voltam, mindent szerettem. A folyó hangja rohan a lábam alatt. A természet nyugalma. Az élet bősége a pusztában. A légy vonal szelíd suttogása, amikor a levegőbe vág, és természetesen szeretem azt az érzést, amikor egy nagy hal lehajlik, és elküldi a tekercsemet, és az adrenalin pumpálásomat elküldi!

Amikor fiatal voltam, apám minden szombaton felvette engem, és elvitt engem és bátyámat, Justin -t, légyhorgászatot. Ez egy különleges szerepet képvisel gyermekkoromban, és bárcsak azt szeretném, ha manapság sokkal jobban meg tudtam volna csinálni.

Az argentínai tóvidék világhírű, hogy a világ legjobb légyhorgász-folyóival és tavaival rendelkezik, tehát tudtam, hogy itt kell próbálnom horgászni. Ami még vonzóbbá teszi a beállítást. Az Andok-hegyek alatt fészkelve, a folyóhoz kapcsolódó jeges tavak sorozata lélegzetelállító tájat kínál a bolygó egyik kiváló környezetében, Patagonia-ban.

(Ne hagyja ki a videót a cikk végén az utazásból)

Az első kísérlet a tóvidékben való horgászathoz kudarc volt. Béreltem a saját rudamat (450 pesos / 30 USD), fizettem egy 24 órás halászati ​​engedélyért (460 pesos / 21 dollár), és egy folyóba indultam, közvetlenül a San Martin de los Andes városától északra. Nem volt a legjobb légyrúd, amit valaha láttam, de ez megtenné a trükköt.

Addig dobtam, amíg a kezem szó szerint nem volt hólyagos, de nem volt egyetlen harapásom. Öt órát töltöttem azon a folyón, Dariece türelmesen várt a parton, amíg végül feladtam. Apám és bátyám igazolná, hogy nem vagyok a „legszerencsésebb” halász, de a folyón ez a nap abszolút rossz show volt az én részemről.

Segítségre volt szükségem, ha bármilyen halat elkapok Patagóniában.

Felhívtam az embereket a Wilderness Patagonia -ban, és jó napot vártunk, hogy megüthessük a folyót. Nem túl napos, de nem esős. Abban az időben, amikor a halak valószínűleg éhségükben voltak.

Amikor a Mario & Christian felállt az Alma Del Lago Hotelbe, ahol tartózkodtunk, meglepődtem, hogy a felépítés milyen profi volt. A 3/4 tétel felvétele egy lenyűgöző sodródó pontoncsónakot vontatott, kézi korlátokkal és 360 ° -os forgó székekkel.

Még soha nem voltam megfelelő légyhorgászhajóban, és eksztatikus voltam, hogy megpróbáljam.

Ahogy a Limay folyó felé haladtunk, a felhők elsötétültek és a levegő megnedvesült. Aggódom, hogy nedves nap lesz, de meg tudtam mondani, hogy jól fogom megbirkózni Mario -val, a napi horgászati ​​útmutatóval. Rengeteg információ volt. Egész életemben be- és kikapcsolódtam, de még mindig annyit tanultam tőle, rövid, 1 órás autóútra a kiindulási pontig.

Meg voltam győződve arról, hogy az eső, amely az elmúlt 2 hétben tompította a tóvidéki utazásainkat, hamarosan visszatér. Amikor felálltunk a folyóhoz és elindítottuk a hajót, egy kicsit elkezdett szitálni, de Mario biztosította, hogy át fog menni.

Teljes sebességfokozatban felkészültünk, pincérekkel, csizmákkal, mellényekkel, kalapokkal, légydobozokkal, 2 rudakkal … az egész készlet. A felszerelés kivételes volt, és Mario sokkal több legyet hozott, mint amennyit meg tudtam számolni, mindezt a szezonon kívüli hónapokban kötötte, amikor személyi edzőként dolgozik.

Onnan felszálltunk a hajóra, és elkezdtünk sodródni a Limay folyón. A „Limay” jelzi a „tiszta vizet” a mapuche nyelven, és amint a hajó elhagyta a partot, láttam, miért. Még akkor is, amikor a folyó a legmélyebben volt, láttam a vízen, mint az üveg.

A folyó ezen részén nincsenek motorok, tehát az egyetlen hang, amit hallottunk, a madarak csiripelése és a finom fröccsenés volt, amikor az evezők minden egyes lökettel beléptek a vízbe.

Megálltunk az első halászhelyen, ahol a folyó két karja találkozott. Lépettünk a hajóról, és kb. 10 lépésre a vízbe vettünk. Mario egy olyan vízterületre mutatott, amelyet a kisebb kar nyaka közelében felcsavaroztak.

Rámutatott, és azt mondta: „Ott, dobj oda”.

Meghallgattam az utasításait, és idegesen vártam, ahogy a légyem sodródott a vízen, óvatosan lebegve a rohanó folyó minden egyes hulláma fölött. Emlékeztetett arra, hogy „javítsuk” a vonalat, amely segít a légynek, hogy sokkal természetesebben lebegjen.

Semmi.

Mario ezután ismét beolvasta a víz felületét, szakszerűen keresve a legjobb helyet a légy dobására. „Ott, ez a hely”.

Ismét odavettem oda, ahol mutatott, és a légytől számított 2 másodpercen belül a vízbe ütött, egy halat ütöttem, és éreztem, hogy a rázkódás és a dobás visszhangzik a vékony rúdra és a kezembe.

Ugyanazt a rohanást éreztem, amit gyerekként kaptam, amikor a halakba rohantam. énT nem volt egy szörnyeteg, sőt, egy kis hal meg tudta volna enni, de elkaptam egy halat!

A nap így folytatódott. Időt töltöttünk a folyó lefelé sodródásával a hajóban, és a sekélyen gázolva, mindeközben a Mario által javasolt foltokba dobtam. Két kis halat fogtam el a nap elején, ami nagyszerű volt, de csak örültem, hogy Patagóniában horgásztam!

Időnként abbahagytam az öntést, és hagytam, hogy a vonal cikcakkot fektessen az átlátszó víz felületére. Elnézem a tekercsemet, és megnézem a körülöttem lévő hatalmas hegyeket és sziklaformációkat.

Emlékeztetnem kellett magamra, ahol néhány alkalommal voltam, és emlékeztetem magam is, hogy ez valódi. Ez valóban megtörtént, és a táj nem volt valami nyomtatva a postakártyára. Ideális volt előttem.

Egy ponton, amíg a környezetemre néztem, megfordultam, hogy Mario felállított egy asztalt és székeket a folyóparton. Egy csomó szendvicset, gyümölcsöt, kekszet, süteményt és még egy üveg vörösborot fektetett ki.

Egy ideig szüneteltettem a horgászatot, és Mario és örömmel éltem néhány ebédet és fehérborot, miközben az életről beszélgettem. Tudom, hogy ha sokkal több időm lenne a Mario -val, sok ilyen csevegést folytathatnánk. Ő is elfoglalta a forgalmasabb életet, hogy kipróbáljon valami újat, és kövesse szenvedélyét – a halászatot és a szabadban. Miközben még mindig elfoglalt ember, őszintén örült az életének, és nagyon pozitívnak tűnt a munkájában.

Röviddel az ebédszünet után a nap megtörtént. Nem tudtam elhinni! Az idő olyan gyorsan telt el, de összesen közel 6 órán át a folyón voltunk. A Wilderness Patagonia többnapos horgászatot, sodródást és kempingeket is használ a folyón, tehát legközelebb Patagóniába érkezem, biztosan szeretnék lefoglalni az egyik kirándulást.

Ahogy visszamentünk a városba, új tüzet gyújtottak bennem. Vissza akarok térni a légyhorgászatba. Visszatérni akarok Patagóniába és az argentínai tóvidékbe, és visszatérni akarok a tavaszi vagy őszi magassági halászati ​​időszak alatt. Szeretném elkapni az egyik óriási 12-15 font halat, amelyek ezekben a folyókban rejtőznek, és sokkal többet szeretnék megtanulni Mario -tól arról, hogyan lehet megtalálni őket.

Röviddel a halászati ​​kirándulás után Dariece és én elhagytuk Patagóniát. Ahogy a busz ablakából néztem ki az Arany Peaks-en, a tükörszerű tavakhoz és a csillogó folyókon, úgy éreztem, hogy egy elhalt melankólia jön rajtam. Valójában nem akartam elmenni. Soha nem hagytam el egy régiót, és úgy éreztem, hogy olyan kapcsolatban álltam a természetével.

A Torres del Paine -ban befejezett epikus o -túrától kezdve az El Chalten robusztus gleccsermezeiig, és természetesen ez a halászati ​​kirándulás, Patagonia varázslata alá estem. Ez nem lesz az utolsó alkalom, amikor a bolygó ezen rendkívüli régiójában utazunk.

Utazási tippek:

A Wilderness Patagonia sok halászati ​​kirándulást használ, beleértve a teljes napos privát utat, amelyet (690USD + 30 USD a halászati ​​engedélyért), egy félnapos kirándulást (550USD + 30 USD halászati ​​engedély) és többnapos horgászat- és kempingtúrákkal. Más szabadtéri és kalandtúrákat is kínálnak. Nézze meg a webhelyüket, hogy sokkal több információt kapjon.

A tóvidéken is függetlenül lehet halászni. Bérelhet rudakat a légyüzletekből sok városban, beleértve a San Martin de Los Andes -t és a Bariloche -t. Körülbelül 30 /24 órára kerülnek

A tóvidék körül rengeteg hely található, ahol légyhorgászfelszerelést kaphat, beleértve a rudakat, a pincéreket, a legyeket és a tekercseket. Elmentem a Mambo és a Damonte Outfitters -hez.

Minden halásznak és nőknek érvényes engedélyük van az argentin Patagóniában halászatra. Körülbelül 30 dollárba kerül 24 órán keresztül. 3 napos, 5 napos és szezonális licenceket is megvásárolhat. A Rangers személyesen ellenőrizte, ezért győződjön meg arról, hogy szerezzen egyet. Ezeket a légyhorgászboltokban is beszerezheti sok városban. Az enyémet felvettem a San Martin de Los Andes -i Mambo -ban.

A nagyszerű halászati ​​helyek között szerepel a Limay folyó, a Correntoso folyó, a Lolog folyó az úton, közvetlenül a San Martin de Los Andes -től és Rio Hermoso -tól (a Lago Meliquina torkolatának közelében).

Bariloche -ban a Panamericano Hotelben és az Alma Del Lago -ban maradtunk. A Lake District más területein a Río Hermoso Boutique Hotelben és a Correntoso Lake & River Hotelben maradtunk.

Ne hagyja ki a videóinkat az argentínai tóvidékről!

További Argentína videókat találhat itt!

Sokkal több Patagonia információt szeretne?! Nézze meg ezeket az érdekes tényeket a Patagóniáról, az El Chalten -i túráinkról, a csodálatos közúti utazásunkrólE kerület és természetesen a rendkívüli 8 napos trekking kaland a Torres del Paine Nemzeti Parkban.

Jelentős köszönet a Destino Argentínának és a Wilderness Patagonia-nak, hogy összeállították ezt a rendkívüli napot a folyón! Minden vélemény és gondolat továbbra is a saját, annak ellenére, hogy a kapott ingyenes szolgáltatások.

Tetszik? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és vásárolhat az e kiskereskedőktől.