A Mount Cinnamon Grenada nemrégiben meghívott, hogy töltsön néhány éjszakát és megtapasztalja a díjnyertes butik üdülőhelyet. Noha már a szigeten élünk, ez nagyszerű lehetőség volt egy kis „tartózkodás” és a születésnapom ünneplésére a Grenada egyik sok magas rangú ingatlanán.

Azért, mert 2014 -ben először érkeztünk Grenada -ba, mindig azon gondolkodtunk, milyenek a szobák a Mount Cinnamon -nál. A Grand Anse Beach Azure vizei mögött felmászva a fehér mosott hacienda stílusú villák és lakosztályok látványos kilátással a Karib-tengerre. Elég közel mindenhez, de elég magányos ahhoz, hogy éjszaka elaludjon a fa békák hangzásához, ez volt az ideális hely, ahol néhány napig elmenekülni és lazulni.

Ha Grenada -ba szeretne utazni, és egy luxus butikhotelben marad, akkor ez a rövid cikk az Ön számára készült. Ebben a bejegyzésben lebontom a tartózkodásunk minden aspektusát, hogy eldönthesd, hogy a fahéj -hegy a legjobb az Ön számára.

Ne hagyja ki a videót a bejegyzés végén!

Egészségesen a Mount Cinnamon tartózkodására! (A gyümölcs turmixok egyébként finomak)

Megjegyzés: Miközben a Mount Cinnamon házigazdája volt erre a tartózkodásra, nem kötelesek pozitív módon írni. Mindig 100% -ban igazak vagyunk a szálláshelyi című cikkekben (és a weboldalunkon minden rövid cikkben), és a negatív tapasztalatokat mutatjuk be, ha rendelkezünk velünk, annak ellenére, hogy a kapott ingyenes tartózkodás vagy szolgáltatás. Minden gondolat és vélemény mindig a mi sajátunk a blogban.

A bejelentkezési folyamat

“Jó napot! Nicknek és Dariece -nak kell lenned.

Amikor megérkeztünk a Mount Cinnamon Grenada -ba, azonnal névvel fogadtunk minket. Senki sem ejti ki Dariece nevét helyesen, tehát kellemesen csodálkoztak és azonnal üdvözöltünk, amikor a szálloda munkatársai szögezték meg.

Feltételeztük, hogy ez az elsőnév alapja azért volt, mert bloggerek vagyunk, és a személyzet várt ránk, de hamarosan megtudtam, hogy a személyzet minden vendégnek keresztnévvel szól.

Minden reggel egy csapat találkozója van, és az érkező vendégek listáját adják ki az alkalmazottaknak, hogy mindenki tisztában legyen azzal, hogy kit fognak elvárni. Nekünk, ez valóban meghitté tette a Cinnamon -hegyi bejáratunkat, és úgy éreztük, hogy eljutunk egy barátja otthonához.

Miután elhagyták a poggyászunkat a recepción, elrontottuk a bárba, amely a medence és a helyszínen található, szabadtéri étterem mellett található – a Grand Anse Beachre néző kilátással a gyönyörű spanyol íveken keresztül. Leültünk, és Antonio ízléses házi rum -ütést kaptunk, valószínűleg a legjobbat, ami még volt a szigeten (és sokat vettünk mintát!).

Bejelentkezéskor Rum Punch-t kapnak Antonio-tól, milyen nagyszerű módja annak, hogy megérkezzen!
Ez egy olyan csodálatos, nem kiszállított mód volt a szállodába való megérkezéshez.

A hűtőszekrényből egy rózsaszínű sörfőzde tartályt vittünk be a hűtőszekrényből, hogy megnézhessük. Noha a titkos összetevőket nem tették közzé nekünk, friss fahéjkéreg, babérlevelek és szerecsendió találtunk.

Ahogy befejeztük a Rum Punch utolsó kortyját (és egy kis zümmögést éreztünk az üres gyomorunkon), Amica elvitt minket a szobánkba, aki rámutatott a helyi növényekre és virágokra a (rövid) séta mentén a lakosztályhoz.

Fahéj- és babérlevél, csak néhány összetevő a titkos rum lyukasztó receptben

☞ Lásd még: 61 Félelmetes tennivaló Grenadában

A szobák a Mount Cinnamon Grenada -nál

Mivel az egyik újonnan épített fahéj lakosztályban tartózkodtunk, jó szobát vártunk. De amikor Amica megfordította az alapvető és kinyitotta az ajtót, a Karib -tengerre, a Szent György városára és a buja dombokra túli kilátással robbant fel minket. A tűzvörös lángoló virágokat ízlésesen elhelyeztük az ágyunkra és a végső asztalokra, kiegészítve a szoba barátságos jellegét.

A fahéj lakosztályai ültek a domboldalon, és panorámás kilátás nyílik a szigetre a padlótól a mennyezetig érő ablakok íves ívein keresztül. A szoba modern és divatos, tengerparti ház hangulatával, gyönyörű bútorokkal, gyönyörű műalkotásokkal a falakon és színes érintésekkel.

Most ez egy szoba kilátással! (Fahéj lakosztályok)

A lakosztályunk tágas (500 négyzetláb) volt, és nagyon kényelmes king -méretű ággyal és egy nagy, modern fürdőszobával fogadott. Egy ülősarok is elérhető volt egy királykék párnákkal díszített kanapéval, síkképernyős TV -vel és türkiz párnákkal ellátott székkel. Nyilvánvaló volt, hogy a lakosztályunk színpalettája arra utalt, hogy ábrázolja a tengert és a homokot – ami minden bizonnyal megvalósult.

Kinyitottuk a kis hűtőszekrényt, hogy különféle helyi gyümölcsöket és házon belül készült pékárukat találjunk. Egy darab papmalAya (mancs mancs) az egyik kezében, a másikban a banán kenyér, egyenesen a fedélzetre mentünk, hogy megcsodáljuk a látványos kilátást. Valójában nehéz volt elhúzni magunkat a szobánkból tartózkodásunk során, de szerencsére az étterem, a közös helyiségek és a Mount Cinnamon Grenada minden területén gyönyörű kilátások vannak.

Imádtuk a fahéj lakosztályának színsémáját, így könnyű és barátságos
A lakosztály meghaladta az elvárásainkat.

Tartózkodásunk során néhány más szállási lehetőséget is utaztunk, beleértve a luxusvillákat, a luxus Hacienda lakosztályokat és a kerti lakosztályt. Ezeknek a villáknak egy része teljes konyhával rendelkezik, 2 hálószobával 2 szint felett, és gyakorlatilag 1000 négyzetláb – ideális hosszabb tartózkodáshoz vagy csoportos tartózkodáshoz. A szobánkhoz hasonlóan a többi szállás panorámás kilátást nyújtott és fényes karibi színeket nyújtott.

Az egyik luxusvilla felső szintje – élénk színek és kiemelkedő kilátás

☞ Kattintson ide, hogy megnézze a Mount Cinnamon Grenada különféle szállásait, áttekintéseit és árait.

A hely

Nem hiszem, hogy lenne jobb hely a Grenada -ban való tartózkodáshoz. A Mount Cinnamon az úton van, amely összekapcsolja a sziget sok gyönyörű strandját (Grand Anse) a második sok gyönyörű (Morne Rouge vagy a BBC, ahogy a helyiek hívják). Néhány perc sétára lazíthat a két fehér homokos strand egyikére-csak válasszon.

Az ingatlan csak néhány perc sétára található a legjobb éttermekhez és a sziget legjelentősebb élelmiszerboltjához, az IGA -hoz. Ha az egyik villában tartózkodik, ahol konyhája van, akkor a közelben lévő élelmiszerbolt birtoklása nagy bónusz. Ráadásul az érkezés előtt megszervezheti a személyzetet, hogy felvegye az IGA -tól néhány szükségletet az Ön számára. Csak küldjön nekik egy e -mailt, és rendezik.

Annak ellenére, hogy még mindig azt javaslom, hogy vegyen busszal néhányszor, vagy béreljen autót a sziget felfedezéséhez, mindent elérhet, amire szüksége van egy 15 perces sétára a fahéj -hegyről.

Grand Anse Beach-mindössze 3-5 perc sétára a Mount Fahéjszobáktól

A Mount Fahéj személyzete

Itt valóban kiemelkedik a Cinnamon Grenada Mount.

Utazáskor nem számít, mennyire jó a szállás, ha a személyzet nem barátságos vagy barátságos, akkor az ünnepe tönkremegy.

Szerencsére itt csodálatos vendégszeretetre számíthat, és a személyzetnek köszönhetően tartózkodásunk nagyon emlékezetes volt. A recepciósoktól és a csaposoktól kezdve a szerverekig és a háztartókig mindenki családnak érezte magát. Nem csak tudták a nevünket, hanem a szerverek emlékeztek arra, amit az előző éjszaka vásároltunk.

Egész tartózkodásunk során folyamatosan megkérdezték tőlünk, hogy szükségünk van -e valamire. Még a vezérigazgató, Mark is időt vesz igénybe minden vendéggel való beszélgetésre, miközben megválaszolja a felmerülő kérdéseket, és útmutatást nyújt számukra a szigetről.

Noha a grenadai emberek hihetetlenül barátságosak, valójában azt találtuk, hogy a szolgáltatás eltalálható és hiányozhat ezen a szigeten. A Mount Cinnamon személyzete kivétel volt. A szolgáltatás gyors és barátságos volt, és mindegyikük mosolyogva fogadott minket, és óvatosan bántak velünk.

☞ Lásd még: A legfelsõbb útmutató az utazáshoz Grenada -ban

Az éttermek

Mielőtt a Mount Cinnamon -ban tartózkodnánk, már néhányszor örültünk a Savvy Beach Cabana étteremben. A hely és a konyha miatt ez valószínűleg ez a preferált étterem Grenada -ban egy kurzusos ebédre vagy egy szórakoztató péntek esti vacsorára.

Annak ellenére, hogy Grenada mérföldnyi látványos tengerparton van, valójában nagyon kevés olyan hely van a szigeten, ahol étkezhet, miközben a lábujjait a homokba merítik. A Savvy Beach Cabana egyike ezeknek a helyeknek, és az étel és a szolgáltatás kiemelkedő. Próbálja ki a nap grillezett tökéletes fogását, a kenyérfajta, a plantain és a görögdinnye salsa oldalával, a lédús grillezett chuck burgerrel krumplival, vagy (amikor szezonban) a homár-linguine parmezánnal. Isteni!

A Homár -linguine a Parmezánnal a Savvy Beach Cabana -ban ki kell próbálnia

A péntek a hét egyetlen napja, amikor vacsorát szolgálnak fel a Beach Cabana -ban. Ezen az éjszakán a BBQ -t szolgálják fel a Steelpan Music oldalán, és a máglya alatt főzött S’mores! Ne hagyja ki a péntek itt. A péntek este kívül a Beach Cabana csak ebédre és italokra van nyitva 10:00 és napfény között.

A Beach Cabana azonban nem az egyetlen étterem a Mount Cinnamon -ban Itt van a reggeli és a vacsoratálalva.

A szobaárban napi svédasztalos és à la carte reggeli szerepel, és ebben az étkezőben szolgálják fel. Ha tartózkodása alatt vacsorázni szeretne (és azt javaslom, hogy tegye meg), álljon meg az étterem mellett, és örüljön egy gyertyafényes étkezéshez és egy szezonális összetevőkkel ellátott menüben. Próbálja ki a kenyérlevest és a tenger gyümölcseit.

Az ételek, amelyeket itt ettünk, ízletesek voltak, és az adagméretek nem voltak igényesek.

A nap elkapása (Mahi-Mahi) a tengerparti kabánban szolgált és tökéletesen grillezett

Úgy találtam, hogy a Savvy’s étteremben a szolgáltatás biztosan a sziget legjobbjainak közé tartozik. A személyzet emlékezett az előző éjszakai vásárlásra, és azt mondta, hogy „szeretné újra a tenger gyümölcseit tésztát, vagy ma este szeretné választani a steaket?”. Ez a részletekre való külön figyelem elrobbant, és szórakoztatóvá tette a várakozási személyzettel való interakciót személyes módon.

A Mount Cinnamon munkatársai szintén nagyon szenvedélyesek a szigetük és a Grand Anse területe iránt, és szeretik, amikor a vendégek felfedezik. Ha szeretne más közeli éttermekbe menni, vagy autót bérelni, hogy még jobban felfedezze, csak kérdezze meg őket. Az egyik legfontosabb bónusz, amely szerint nem tartózkodnak a Cookie-Cutter All-inclusive üdülőhelyen, az a lehetőség, hogy helyi tapasztalatokat szerezzenek Grenada-ban. Menj ki oda!

A kényelmi szolgáltatások

Nincs hiány a létesítményekről és tevékenységekről, amelyek örömmel élnek, miközben a Mount Cinnamon -ban tartózkodnak, amelyek közül sok szerepel a szobaárban. A vendégek mindkét étteremhez, egy nagy medencéhez, kis vízeséshez, shuffleboardhoz, kroketthez, hobie macskákhoz, állványos padleszkákhoz, búvárfelszereléshez, strandröplabdához, teniszhez és fitneszközponthoz férhetnek hozzá. A teljes elme, a test és a lélek élmény érdekében lépjen be a Hatha, a Vinyasa Flow vagy a Pilates jógastúdiójába.

Soha nem fog unatkozni itt.

A Shuffleboard csak egy a Mount Cinnamon -nál elérhető számos teljesen ingyenes tevékenység közül

Tartózkodásunk során Dariece és én örültünk a part mentén kajaknak, miközben láttam a strand más nézetét, és játszottuk az első shuffleboard játékot. Kiderült, hogy ez valójában nagyon szórakoztató … bár elvesztettem mind a Dariece, mind a személyzet tagjait.

Egy hatalmas zöld kertben helyezve a játékok nyitva állnak a szálloda minden vendégének, és általában elegendő árnyalatú, hogy a nap bármely szakában játszhasson.

Annak érdekében, hogy még sokkal több pihenést adjon a nyaraláshoz, megnyugtathatja a fájó izmait egy MEDSPA kezelés során, amely egy légkondicionált helyiségben vagy a tengerparton lévő szabadtéri kabánban is eláraszthat egy külön díj ellenében. Különböző teljes testmasszázs áll rendelkezésre, plusz arckezelés, manikűr és pedikűr.

Jól ápolt területek a Mount Cinnamon-nál-Ideális Bocce labdát vagy krokett lejátszásához!

Búvárkodás

A Dive Grenada a Mount Cinnamon Hotelhez van csatolva, és már régóta a búvár üzletem a szigeten. Azért, mert először 2014 -ben mentünk a Grenada -ba, szerettem a búvárkodást Phil, Helen és a kiemelkedő merülési oktatók csapata mellett. Az újonnan épített, fa merülési üzlet tökéletesen illeszkedik a terület természetes tájához.

Úgy döntöttem, hogy csatlakozom egy merüléshez az utolsó napunkon a Mount Cinnamon -nál, és látványos volt. A láthatóság nagyszerű volt, és mint mindig, a boltban és a hajón végzett szolgálat profi, biztonság-orientált és barátságos volt.

A merülési hajó a Dive Grenada üzletén kívül horgonyzott a Grand Anse Beach -en, csupán néhány lépésre a Mount Cinnamon Beach Cabana -tól

Annyira sokszor dove a Dive Grenada -val, hogy nagyon jó kapcsolatom van a legénységgel. Mindig jó nevetésünk van a hajón a merülések között, amikor kekszeket és kortyolgatást kortyolunk.