„Aki nem mászott fel a fantasztikus falra, nem igazi ember.” Mao Zedong

A Kínával folytatott utazásunk következő megállója az ősi, finanszírozó város, Peking volt. Nem pontosan ez a költségvetési terv, a tökéletes rendeltetési hely, ám ez a 15,6 millió ember erősen lakott városa valahol volt, amit rendkívül hosszú ideig láthattunk. Reggel megjelentünk, miután dicsőséges aludtunk a „puha alvó” osztályon. A legtöbb költségvetési terv hátizsákos valószínűleg a nehéz alvót választja (ahogy a múltban teljesítettük). Ezúttal azonban nem volt lehetőségünk, és az elegáns puha alvót is le kellett foglalnunk. Mindkét emeleten 2 ágy volt, szemben a nehéz alvó 3 -nal, és mindegyik rekesznek volt egy ajtója. Sajnos a alattomos cigarettafüst még mindig felfedezett egy módszert, amellyel a kabinunkba belemerül, ám ez sokkal jobb volt, mint a nehéz alvók.

A kecskék az úton nagyon izgatottan, hogy lágy alvó rekeszben legyenek!
Megmutattuk a hatalmas vasútállomáson, és rájöttünk, hogy elfelejtettük kapcsolatba lépni a hostelrel, hogy felfedezzük, melyik buszt kell elhozni a városba. Nem volt percünk maradt a mobiltelefonunkon, és felfedeztük magunkat, hogy céltalanul megpróbáltunk felfedezni ezt a forgalmas állomás körül, hogy felfedezzünk valakit, aki angolul beszél, ami soha nem történt meg. Végül tudtunk használni egy telefont, és kapcsolatba lépni a hostelrel. Hihetetlen volt a buszrendszerben a metróvonalhoz, valamint amikor megmutattuk, hogy a vonaton váró emberek száma hihetetlen volt. Arra gondoltuk, hogy csúcsforgalom alatt megjelenjenek, és az emberek mindenütt kétségbeesetten próbáltak formában a vonatra. A programból a hátizsákjainkkal foglalkoztunk, így nem volt lehetőségünk arra, hogy harcoljunk a módszerünkkel. A biztonsági őrök valójában mindkét kezével az embereket próbálták kitölteni a kosárba! Vidám volt. Végül feljutottunk a vonatra, és sétáltunk a hostelünkbe, ahol barátságos arcokkal és még egy hűvös hostel -beállítással fogadtunk minket. Kína fantasztikus célpont a költségvetési terv hátizsákos turisták számára, valamint bár a hostelek valamivel több, mint mondják, Délkelet -Ázsia, mindig fantasztikus ár -érték arány.

A hostelünkben ez a feljegyzés kissé elveszett a fordításban
mmm, ízletes kinézetű skorpiók, valamint százlábúak egy grillezéshez az utcán
Peking egy nagy szétszórt város, tele ősi formatervezéssel és hozzáállással, ugyanakkor szintén bemutatja annak felfelé és kortárs oldalát. Úgy döntöttünk, hogy 5 napot töltünk ott, hogy csak egy töredékét láthassuk, amit ez a hely kínál. A legelső napon a módszerünket a hírhedt Tiananmen térre, valamint a közeli tiltott városra készítettük. Annyi látnivaló van, hogy mindig is ott töltöttünk volna, bár a meleg eljutott hozzánk, így csak néhány órán át felfedeztük. A tiltott város Kínában az ősi épületek legnagyobb és legszebb megőrzött komplexuma. Ez a hatalmas palota volt a császári uralom háza a Qing -dinasztiák során. Olyan sok látnivalót láttunk, hogy nem tudjuk felsorolni őket. Néhány legfontosabb esemény volt a sárkány trón, ahol a császár a tisztviselők, a fantasztikus csarnokok elnöke volt, amelyek a tiltott város legfontosabb részei voltak, valamint a 7000 négyzetméteres szertartásokhoz használták őket. Meter Imperial Garden, valamint a tartósító harmónia csarnoka, amelyet a bankettekre és a birodalmi vizsgákra használtak.

A tiltott város, Peking
Belépés a tiltott városba, Pekingbe
Az egyik a sok palota a tiltott városban, Pekingben

Következő a pekingi turnéunkon a napra, úgy döntöttünk, hogy módszerünket készítjük a gyönyörű Láma -templomba. Ez a legismertebb tibeti buddhista templom, maga Tibeten kívül. A templom az istentisztelet helye a regionális emberek számára, valamint a zarándokok távolról érkeznek, hogy ide benyújthassák magukat. A hely látványos volt! Láttuk sok buddhista templomot, ám ez volt az egyik kedvencünk. A csodálatos freskók, a lenyűgöző ívek, a dekoratív ácsok, a színes ima zászlók, valamint a 18 méter magas Buddha -szobor mind kiválóak voltak. A tibeti kultúra az egyik kedvencem. Itt vagyok, és emlékeztetett nekem az emberekre, akiket elégedettünk, valamint a falvakra, amelyekben a nepáli Himalája -val folytatott kirándulásunk során jártunk.

Gyönyörű dizájn a pekingi láma templomban
Arany szentélyek, Láma templom, Peking
Buddhának pénzre van szüksége !!
kolostor a pekingi Láma templomkomplexumban

18 méter magas Buddha, egyetlen darab szantálfából faragva
Mivel Kínában voltunk, a fejünkben nem volt kérdés, hogy látnunk kellett a 4. Q -tA világ, a Kína fantasztikus fala! Ez a legendás arányok mérnöki eredménye. A falat 2000 évvel ezelőtt kezdték ki a Qin -dinasztia alatt (pontosan ugyanaz a dinasztia, amely kifejlesztette a látványos Terracotta Warriors -ot). A magánfalakat egyénileg fejlesztették ki Kína körüli különféle királyságok, hogy elkerüljék az ellenségeket, és végül összekapcsolódtak. A fal felépítése számos számtalan munkavállalót vett igénybe, és sokan elpusztultak ezen erőfeszítés során; Az emberek azt is kijelentik, hogy az elhunyt munkavállalók csontjait felhasználták a fal fejlesztésére!

Végül azonban az „áthatolhatatlan” fal meghibásodott, valamint a mongolok betolakodtak Kína. Az idő múlásával a fal értelmetlennek bizonyult az ellenségek elkerülésében, mivel új találmányok voltak, azaz: a repülőgép. A fal olyan sok különböző része van, ahol elmehet, úgy döntöttünk, hogy látjuk a kevésbé visszahozott, valamint a kevésbé meglátogatott Mutianya területet, amely a terület híres a 26 Ming -dinasztia őr tornyáról, valamint fantasztikus kilátásokról … vagy a A legkevésbé egy szép napon lenne! Ismét úgy döntöttünk, hogy meglátogatjuk Kína egyik híres látványát, valamint az eső volt. Nem volt szinte olyan szegény, mint a sárkány gerincét rizs teraszaiba tett utazásunk, azonban volt egy alacsony fekvésű felhő és egy könnyű szitálás. Még így is, ez nem ölte meg a lelkesedésünket. A fantasztikus falnál voltunk, és túl is voltunk, hogy ott voltak.

Kecskék az úton Kína fantasztikus falán

Kína figyelemre méltó fantasztikus fala
Kína fantasztikus fala, amely a hegyoldalon kígyózik

Kína fantasztikus fala
Nick a kínai fantasztikus falán – hajlandó a felhők eltávolítani

Nem számítottam arra, hogy olyan túra lesz, mint a fal. Körülbelül 45 percig felépítettük a sziklavágó lépéseket, mielőtt elérnénk a tetejét. Amikor ott felmentünk a meredek lejtőn, majd vissza, majd vissza, fantasztikus edzés volt. Amikor elértük a fal mutianya részének végét, volt egy jel, amely ellenőrizte: „ezen a ponton túl nem turisták”, bár nem vagyunk turisták, hátizsákosok vagyunk! Tehát úgy döntöttünk, hogy folytatjuk a sétát, és annyira örülünk, hogy megtettük.

Dariece Kína fantasztikus falának „tiltott” részén

Ez volt a fal kissé eredeti állapotában, amelyben nem volt túlzottan helyreállt, de nem is morzsolódott. A legjobb az volt, hogy ott nem voltak más turisták, csak mi. Körülbelül ½ órán át sétáltunk a „no-go” zónában, és minden percben élveztük. A felhők még egy kicsit is elkezdtek részt venni, és az eső teljesen elengedte. Egy fantasztikus nap után indítottuk a házat, és élveztük néhány csevegést más utazókkal egy BBQ vacsorán keresztül, amelyet a hostel tett.

Volt még néhány dolog, amit Pekingben akartunk látni, mielőtt továbbmegyek; az egyik a nemzeti stadion vagy a madárfészek. Az épület hatalmas. Sajnos úgy tűnik, hogy a 2008. évi olimpiai olimpiai olimpiára vonatkozó összes pénz pazarolt. Jelenleg semmi sem zajlik, azonban nyilvánvalóan vásárlási bevásárlóközpont vagy szórakoztató komplexum lesz.

A Nemzeti Stadion/Madárfészek, Peking
az olimpiai komplex

A Nemzeti Stadion/Madárfészek közelében
Annak ellenére, hogy ott voltunk, hogy megnézhessük ezt a nagy acél látványt (több mint 42 000 tonna acélt használtunk a madárfészek készítéséhez!), Én voltam a csillag vonzereje. Ahogyan a Kínával folytatott utazásunk során megtörténne, sok nő annyira futna, mint én, mondanám valamit a mandarinban, és integetem a kameráját. Olyan sok képalapozásom volt, el kell kezdenem az embereket a szolgáltatásaimért.

Dariece egy izgatott kínai nővel készíti el a képét
Fotó!

Az utcák barangolása mellett a város még egy területe volt, amelyet igazán meg akartunk látni, Nanluogu Xiang. Ezt a hűvös területet ízletes ételei, olcsó booze, valamint a régi stílusú építészet értik. Evettünk húst, valamint egy lenyűgöző ételt – egy sült krepp tojással, gyógynövényekkel, valamint valamilyen sült kenyérrel együtt.

Vegyen fel az ízletes ételekhez a Nanluogu Xiang utcán

A tojás, krepp típusú dolog Nanluogu Xiang-on, Peking
Tökéletes módszer volt az 5 nap Pekingben való befejezésére. Mi enÖrültem, hogy ebben az ősi városban töltött időnk, és elmentek a reggelivel, hogy még egy túlságosan lakott várost, Sanghajot láthassunk!

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.