Üdvözlet mindenkinek az El Valle-tól!

A sógornőm és a barátja végre megkapta a lehetőséget, hogy megnézhesse minket a Dominikai Köztársaságban. Ez már 7 hónapja ez az otthonunk, és ez a tökéletes idő a kijelentkezéshez, mivel továbbra is vitorlázunk, ha decemberben minden jól megy. Elmondhatom, hogy ez volt az otthonunk, de a valóságban még mindig turisták vagyunk itt, így nem sokat tudunk az összes jó foltról, amelybe elviszük őket. Jó dolog, hogy a Dominikánus szakértője ott volt, hogy segítsen nekünk az útvonalunk elkészítésében, javasoljon kiváló szállodákat külön ízlésünk és preferenciáink szerint, és szervezzen olyan tevékenységeket, amelyeket mindannyian élvezhetünk.

Az egyik város, amelyet javasoltunk, hogy ellenőrizzük, El Valle városa, amely a fővárostól északkeletre található. Biztosan tudjuk, hogy híresek a Playa El Valle -ról, de ettől eltekintve meglepődtünk a hihetetlen dolgok miatt. Ez volt az egyik legjobb megállónk. Olvassa el együtt, hogy megtudja, miért! ?

Mit tehetsz El Valle városában és a környező területeken

1) Legyen megáll a Laguna Dudu Lagoon-ban- nagyon ajánlom, hogy béreljen egy autót, amikor a Dominikai Köztársaság körül utazik, egyszerűen azért, mert a városok között mindig van valami szép látnivaló. Az egyik legjobb megállóhelyünk Laguna Dudu -ban volt, amikor Samanából El Valle városába vezettünk. A víz kék és olyan frissítő! A cipzáras vonal, amely a lagúnába enged, meg kell próbálni! Ez a hely biztosan úgy néz ki, mint Cenote Mexikóban: P

2) Csak folytassa az úszást a Playa Grande gyönyörű tengerpartján háttérként. Nagyon szerencsések voltunk, hogy jelentős szivárványt láttunk, amikor meglátogattuk?

3) Menj a lovagláshoz, és menj el a „Titkos vízesésekhez”-ez az, ami az egyedülálló egzotikus Eco Hotelben való tartózkodásunkat egyedülállóvá tette. Lovagolási túrát szerveztek nekünk, ahol az erdőbe mentünk, és végül vízeséshez vezettek. Azt hiszem, ezt nem fogod megtalálni az interneten, mert valóban a helyiek legfontosabb titka. Meglepődtem, hogy csak mi voltunk abban a vízesésben! Ez az egyik leghitelesebb élmény, amely a Dominikai Köztársaságban volt! Az egyedi egzotikus Eco Hotelnek és a Poti -nak köszönhetően, a legjobb idegenvezető ennek.

4) Egyél a tenger gyümölcsei paella-t egy sziklán a Las Galerasban- ez divatosnak hangzik, és azt mondom, hogy az ár is fantasztikus, tehát ezt a saját felelősségére is tedd. Haha! Néha fizetnie kell a nézetért: P

Vannak más lenyűgözőbb dolgok is ott, de korlátozott időnk volt, tehát ha más javaslatai vannak .. megjegyzés az alábbiakban!

Ahol El Valle -ban maradtunk

Az El Valle -i szentélyünk egy hagyományos szoba volt az egyedi egzotikus Eco Hotelben. Hogy őszinte legyek, alulbecsülhető az, ha szentélyként írjuk le. Ez egy menedék, amely a pusztában van, ez egy olyan hely, amely garantált, hogy minden aggodalmát elolvadja a buja zöldségekkel, amelyek a szemnek ünnepe, az összeomló hullámok hangja, a madarak hangja, mintha dallamot énekelne neked. , a nulla szennyezés illata. Ez határozottan ünnep az elme, a test és a lélek számára. Itt van még több dolog, amit szeretünk velük:

1) A szobák- ez lényeges és tiszta. Az ágyak kényelmesek és csillogóan fehérek, mintha már nyugodt tartózkodással ígérnek minket. Minden fából készül, így úgy érzi, mintha a természettel vagy. Abban a pillanatban, amikor kinyitja az ablakokat, és kilép az erkélyen, minden varázslatossá válik a természet szépségével, amely a szem előtt kibontakozik. Arra számíthat, hogy szúnyogok lesznek, így ne felejtsük el a rovarriasztót, bár használható szúnyogháló.

2) Egyedülálló kirándulásokat szerveznek – ez teszi őket egyedivé a terület összes szállodája között. Olyan kirándulásokat szerveznek, amelyeket minden bizonnyal élvezni fog, mint például a Rincon Beach Tour, a rejtett vízesések utazása, a Puerto Escondido hajókirándulás, a Cliff Jumping, a Loveback Riding, a cipzáras bélés és a Trekking a Laguna Salada -ban. Esküszöm, hogy hosszabb ideig maradtunk volna, ha csak lenne időnk!

3) A hihetetlen személyzet- teljesen úgy éreztük, hogy egy kicsi család vagyunk a pusztában. A személyzet nagyon barátságos és profi volt. A szolgáltatás finom volt. A szálloda szépségét és természetes környezetét még mosolyuk szépsége és nevetésük hangja is gratulálta.

4) A finom ételek- ingyenes reggeliük az, hogy meghaljon, ugyanúgy, mint a vacsora, amelyet a házon belüli séf készít, közvetlenül előtted. Teljesen ünnep volt, és az étkezés nagyon orsótic és nyers. Szerettük!

5) Napi jóga gyakorlatuk- az elme, a test és a lélek visszavonulása nem lenne teljes jóga gyakorlat nélkül. Ügyeljen arra, hogy jelentkezzen be az órákra, és tiszta gondolatokkal és nyugodt elmével kezdje el a napját. A dzsungel beállítása minden bizonnyal különlegessé teszi a jóga gyakorlatát.

6) Csak néhány perc sétára van a Playa Grande-től- csak egy 10 perces sétára, az Ön véleménye jelentősen megváltozik a zamatos hegyekről egy nyugodt strandra. Menj úszni, snorkeling és napozás, vagy csak figyelj, hogy a nap elmúlik a kényelmes strandágyakon. A tengerparti szerelmesek számára is van egy szép tengerparti szállásuk, amelyet le lehet foglalni.

7) A közös terület- Ez a terület elgondolkodva megtervezett, nagyon rusztikus és mindenekelőtt nagyon kényelmes. Ez egy jó hely más utazókkal való találkozásra, vagy csak megragadni egy csésze kávét, és elolvasni a kedvenc könyvet.

Összességében ez volt az egyik legjobb, hiteles és egzotikus utazás, amelyet a Dominikai Köztársaságban tartottunk. Jo -nak és a barátjának biztosan volt egy fantasztikus ideje, és mi is! A titkos vízesésbe tett utazásunk jegesedés volt a tortán, és ha csak több időnk lenne, akkor valószínűleg csak a szállodában maradtunk, mert annyira pihentető volt, és ez felbecsülhetetlen. Örülök, hogy időnként távol vagyok a város nyüzsgésétől. Nézze meg a szálloda webhelyét, a Booking.com -ot vagy a TripAdvisor -ot.

Nem találtuk volna meg ezt a rejtett drágakövet Dominikai Szakértő segítsége nélkül. Ügyeljen arra, hogy igénybe vegye szolgáltatásaikat, ha személyre szabott utazási tervezésre van szüksége, és megígérem, hogy a Dominikai Köztársaságba tartozó kijelentkezés egy életre szól! ♡

A Pinterest -en vagy? Csatlakoztassa ezeket!