Titokban szeretem a születésnapokat … Nos, ez nem sok titok. de én igen.

Úgy teszem, mintha nem érdekel, ha a születésnapom van -e, vagy sem, játssza le. De érdekel. Azt hiszem, a romantika csinálja. Sokkal jobban szereti a születésnapokat – még a karácsonyt is. És ez sem csak a születésnapjára korlátozódik.

Számára arról szól, hogy valakinek fantasztikus napja van, és egy olyan nap, ami teljesen övék.

Számomra arról van szó, hogy látom, mennyire tudom megnyomni a carte blanche -t, amikor a különleges napod van. És figyelemre méltó, hogy mennyit tudsz megszabadulni a születésnapján!

Ebben az évben a születésnapom határozottan sörorientált megjelenést mutat, ami szórakoztató. Úgy döntöttem, hogy több erőfeszítést teszek egy olyan vállalkozásunk korábban alvó oldalára, amelyet láthat, hogy gyakrabban jelenik meg: a sör romantika!

Ebben a szakaszban ez csak egy Instagram feed @beerromance, de szórakoztatónak kell lennie. A heti IG Edition meglehetősen sörös íze van, ahogyan azt fogja megtudni.

Reméljük, hogy élvezni fogja ezt az IG ED ​​-t, és hamarosan újra beszélünk veled.

Egészségére!

Jim & Christina x

Nem, ezek nem az én léggömböm – bár én szeretném, ha ők voltak! Ma van a barátaink kislányának 3. születésnapja! Olyan kedvesem, és amint talán kitalálta, szereti a rózsaszínt!

Boldog születésnapot, Jessica valóban. Ez a fagylalt sütemény teljesen finom – eper és csokoládé. Nem tudom, hogy ők Jessica kedvenc ízei, de tudom, hogy apja kedveli őket!

Ez egy kis gelato üzletből származik, a chatswoodi Sydney -ben, Gelateria Gondola -nak. Félelmetes kis hely, lenyűgöző gelato -val. Ami egyébként nem fagylalt. Nem nem nem.

Olvassa el a különbséget itt!

Szerda van, és ez azt jelenti, hogy sör! Általában minden szerdán focizok, de ezen a héten van egy éjszaka szabadon. Tehát egyenesen a kocsmában van. A Surry Hills-i Trinity bárban vagyunk-a csapat régóta kedvenc kísértetjárta.

És ma este egy fantasztikus sört iszunk az Endeavor sörgyárból. Igen, kérem!

Nagyon szerencsések vagyunk, hogy elég közel éljünk a Sydney kikötőjéhez, hogy nincs sok hét, ahol nem kell komppal vinni valahol. Ez egy ilyen lenyűgöző út az utazáshoz.

Még az ingázók is, akik minden nap a kompot használják, nyugodtabbak és boldogabbak, mint azok, amelyek a buszokat és a vonatokat használják. Annak ellenére, hogy a komp drágább és lassabban utazik (kivéve, ha van forgalom), azt hiszem, ez a legjobb módja annak, hogy bárhová is eljuthassunk.

Ma este Romance asszony és én betelepítjük és megfelelően élvezzük a tél kezdetét. Főztem a speciális sült burgonyát (valószínűleg meg kellene adnom nekik a receptet, nem?) És egy lenyűgöző steak, és feltöröttünk egy finom Cabernet Sauvignon -t a Hardys Wine -től.

Ez a Tintara geológiai tartományából származik, és érdemes megnézni.

Ma készen állunk az utazásunk alapjaira – például egy új bőrönd megvásárlására. Úgy találtuk, hogy a régi, csak túl nagy volt, és még akkor is, ha nem volt teljesen tele, túlsúlyos volt.

Ez azt is jelenti, hogy ülhetek a dobozba. Nagyon kényelmes, köszönöm!

Romance asszony és én egy fontos üzleti találkozónk van ma délután. A helyi. Azt is teszteljük, hogy látjuk, hogy ez elég jó a születésnapi partimhoz.

Ez!

A halaim és a chipsem teljesen finom, csakúgy, mint a kalóz életem Pale Ale!

Romance asszony ebédje sokkal egészségesebb, de nem kevésbé ízletes. Hogy néz ki az óriási chipek, valójában a Halloumi nagy táblái!

Milyen lelet! Nem tudtam elhinni, amikor észrevettem ezt a hatalmas (és jól kialakított) spliffet a város közepén a pénztárgépen.

Csak arra a szegény emberre gondolok, aki itt hagyta; Valószínűleg éppen csak egy megelőző munchy boltba vezető úton kapott pénzt, és az egész gyakorlat célját az ATM-en hagyta.

Ha nem lenne olyan vicces, akkor szomorú lenne!

Ma délután elvettem az Al Fresco -t. Egy edény kávé, lenyűgöző kilátás és egy nagyon erős kubai szivar. Nem lesz sokkal jobb. És irodánk is eléri a WiFi -t is. Tökéletes!

Csak megmutatni igazán.

Azok számára, akiket érdekel, ez egy Cuaba diptinguidos, és kiemelkedő szivar. Ez azonban nem a gyengédszívű; Nagyon nagy füst.

Ez a születésnapom, és sört fogok inni, ha akarom! Az egyik Romance asszony csodálatos születésnapi ajándéka nekem: Ausztrália egyik legszebb sörje – a Feral Brewery’s Hop Hog.

Tegnap volt Anyák napja Ausztráliában – és valójában sok ország a világ minden tájáról.

Dolgoztunk a Feeney ír krémmel, hogy lenyűgöző koktélt hozzunk az anya különleges napjára – bár személyesen szeretném, ha ezt az év bármely napján iszom … és én sem vagyok anya!

Nézze meg ezt a finom italt itt.

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időbe néhány kedvenc utazási célpontunkhoz, amelyek soha nem látott fotóinkat használnak. Itt nézünk vissza ezen a héten.

Milyen lenyűgöző nap a Stockton Beach -en – a Port Stephens leghosszabb strandja. 32 km hosszú és legfeljebb 1 km széles helyen van. A víz a korosztály számára is sekély marad, ami tökéletesvé teszi az evezéshez!

Nézze meg többetA Port Stephensnek szóló tippeink közül csak néhány órával északra Sydney -től, itt.

Port Stephens valóban az Ausztrália ilyen lenyűgöző része. A félsziget tája fölé emelkedő nap megéri a korai indítást!

Élvezze ezt a lövést – ez egy ritka. Általában nem vagyok időben felállok, hogy megnézem a napfelkeltét, és még ritkábban vagyok, hogy a fotóm készítése!

De a Port Stephens -öblökre néző kilátás, ahogy a nap megsérti a horizontot, érdemes feladni az ágyának melegségét!

A Mataking Island, a malajziai Borneo északkeleti partjainál, teljesen lenyűgöző. Ez az apró homokcsík a dagályon eltűnik, és a távolban a pálmafát borított szigetet teljesen elszigetelten hagyják.

Nem tudtuk elhinni a szemünket, amikor először láttuk ezt a helyet. Kár, hogy a Mataking többi része nem olyan kedves.

Miközben Kota Kinabalu partjainál, a Sabah’s Capital -, a Gaya -szigeten jártunk, barátot szereztem! Nem hiszem azonban, hogy annyira érdekelt engem, mint ő a piknikünk!

Tudom azt is, hogy ezt a fickót szakállas sertésnek hívják. Ha a bátyám valaha is kiderült, nem engedi, hogy megszabaduljak ezzel!

A Gaya Island Resort figyelemre méltó kilátással rendelkezik a vízen átnyúló tengerpartjától a malajziai Borneo -i Kota Kinabalu felé. Innentől láthatja a Kinabalu -hegyet – Borneo legmagasabb csúcsát.

Ha többet szeretne megtudni a Borneóban töltött időről, olvassa el az itt található hozzászólások könyvtárát.

Reméljük, hogy élvezte a heti IG Edition -t. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan újra beszélgetünk.