Nos, ez egy rendkívül békés hét volt számunkra itt, a Romance HQ -n. Annyira békés, hogy valójában nem tettünk semmit, amit érdemes megtenni az Instagram -ra is!

De ne aggódjon, ez abszolút nyugodt a vihar előtt. Látja a jövő héten, hogy megnézzük a Borneo egy részét, tehát merítse fel magát egy Instagram támadásra!

Úgy gondolom, hogy ez valószínűleg az, amiért a közelmúltban meglehetősen békés voltunk; Felkészítjük magunkat erre a következő utazásra. valamint a közelmúltban sok utazás történt az életünkben. A múlt héten későn, a Romance asszony, valamint én is a Tourism Upgrade nevű beszédeseményen voltam.

Az érdekes Holly Galbraith házigazdája, aki kiváló podcastot vezet, pontosan ugyanazon a néven, ez a turisztikai frissítési ülés a blogírókkal, valamint a szociális hálózati szakértőkkel dolgozó turisztikai márkákról szól, valamint erős munkakapcsolatok kiépítéséről.

Annyira lenyűgöző volt, mint a hangszórók – Sophie Baker a Wanderlust Unionból, a csodálatos Jayne Gorman a Woman Tweets World -ből, és – az egyik leggyorsabb hangszóró, amit valaha is elégedett – Ange Thompson a Travelmedia Australia -ból. Az írók és az utazási cégek gondolkodnak.

Ügyeljen arra, hogy itt ellenőrizze a Holly podcast -csatornáját.

Tehát ettől eltekintve, csak arra törekszünk, hogy eljuttassuk Önnek a legfrissebb utazási történeteinket. Ha még nem tette meg, győződjön meg arról, hogy ellenőrzi az élelmezési javaslatainkat a Byron Bay -be nemrégiben tett utazásunk során – itt található a 7 legjobb élelmiszer -terület, valamint az, amit ettünk.

Ne hagyja ki a legfrissebb szállodai értékelést – ez egy thaiföldi doozy. A kedves Aleenta Phuket Resort, valamint az Health Club annyira csodálatos volt, hogy még néhány villát készítettünk.

Tehát nem sokkal inkább elakadt-közvetlenül megyünk az utazási felzárkózási képekhez, amelyeket az elmúlt héten közzétettünk az Instagram-on.

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időben néhány nagyon szeretett utazási célpontunk során, amely soha nem látott képeket használ fel utazásainkról. Itt nézünk vissza ezen a héten.

Párizs minden idők egyik nagyon szeretett része-még akkor is, ha torlódott-a Notre Dame. Ez az épület ideális a Szajna közepette. Látnunk kellett ezt a gótikus székesegyházat, így sokszor ez mégis meghökkent minden alkalommal, amikor megnézem.

Mint elképzelheti, a Romance asszony, valamint én meglehetősen hatalmas rajongói vagyok Párizsban, valamint egy kicsit írtunk erről a csodálatos városról. Itt van néhány olyan dolog, amelyet közzétettünk a romantika városáról.

Perugia dombtető városa – Umbria olasz régiójának finanszírozása – nem csak ősi, hanem teljesen lenyűgöző. Nem tudtuk megszervezni, hogy itt álljunk meg itt az első utat Olaszországgal, bár mi is, és nagyon örülünk ennek.

Végül az éjszaka a Brufani Palace Hotelben, a város széle közelében. Ellenőrizte, hogy az egyik legszebb hely, ahol az utazásunkon maradtunk. Itt van a szálloda értékelése – ellenőrizze a medencét – az ősi etruszk romok tetején fejlesztették ki. Elképesztő!

Romance asszony, valamint az ajtók fényképezésével kapcsolatos megszállottsága magas hangot ad, amikor Toszkánába megyünk. Olyan, mint a megszállottságának szellemi otthona. Úgy tűnik, hogy minden épületet – a Grand kastélytól a morzsabb bérletig – szép ajtóval adják ki.

Íme néhány, sokkal több ajtó, amelyet a Romance asszony azonosított Toszkánában, valamint néhány kivételes fényképezési ötletet az utazási fotók sorozatának elkészítéséhez.

A francia riviérán található St Tropez kis kikötővárosának teljesen lenyűgöző. Naplementekor úgy tűnik, hogy a régi homokkő épületek ezzel az aranyfénysel ragyognak, valamint a kikötő víz mindent felerősít! Annak ellenére, hogy népszerű a jachtklub közösségében, St Tropez továbbra is megtartotta eredeti szellemét, valamint a régi világ szépségét.

A képeslapok sorozatunkból itt vannak a St Tropez Publish képeslapjaink, valamint javaslataink arról, hogy mit tegyünk, amíg ebben a szenzációs tengerparti városban tartózkodsz.

Rómában sétálni olyan, mint a világ legnagyobb múzeumának megnézése. Bárhová is megy, felfedez valami mást az ókori történelmi relevanciával. Tipp az ország csodálatos kultúrájára és örökségére.

Hasonlóképpen felfedezi a bithelyeket, mint például ez a régi régiségbolt, amely ideális a Róma egyik legrégebbi részének, a Ponte -nak, a népszerű Tiber közelében. Beszélj az Instagram Heaven -ről!

Toszkána fallal körülvett városainak feltárása minden olyan személy számára, aki élvezi az európai utazást. Ez az érdekes Volterra város része – utoljára népszerűvé vált a Cameo számára abban a vámpír -saga Twilightban. Kérjük, ne kérdezd pontosan, hogyan értem ezt. Ugyancsak kínos.

A Volterra azonban egy furcsa város, valamint rendkívül eltérő érzés, mint a toszkánai ősi dombtető városok nagy része. Talán az az igazság, hogy vacsorázhatsz a magas biztonságú börtönbenRe – Főtt és a fogvatartottak kiszolgálása! Ahogyan is meg kell foglalnod, hosszú ideig is el kell foglalnod.

Itt vannak a Volterráról és a Toszkánáról szóló cikkeink – ha Olaszország ezen részéhez tartasz, vagy azt szeretné megnézni, milyen ez itt, ezek a cikkek kötelezőek!

Úgy tűnik, hogy egy egész életen át, hogy utoljára Görögországban voltunk. Ez egy ideje volt, de talán azóta, hogy a görög szigetek ellenőrzése annyira világos. Ez a Zakynthos kikötőjéből vagy a Zante -ból származik, amint azt szintén ismert. Maga a városnak nincs olyan sok régi épülete vagy dizájnja, amelyet sok görög városban lát, mivel a szigetet mindazonáltal az 50 -es években jelentős földrengés pusztította el.

Ennek ellenére ez egy szenzációs város, amelyet látni és tele van a görög kultúrával. Íme, amit kaptunk, mint amikor Zante -ban voltunk.

A világ összes városából ennek a legnagyobbnak kell lennie. New York Citynek megvan a szívünk, a lelkünk, valamint a kreativitásunk az őrült, nyüzsgő, lenyűgöző, érdekes kéz tenyerében. Alig várhatjuk meg, hogy visszatérjünk oda, ami valószínűleg nem lesz olyan messze a jövőbe … bár ezt csak ott lógunk!

Ez a kilátás a Birodalom tetejéről, az Építést, teljesen verhetetlen … bár a Rockefeller Center szintén meglehetősen csodálatos.

Sokat írtunk a NYC -ről – tehát itt van minden. Honnan enni és inni is, hogy pontosan hogyan lehet legyőzni a sorokat, mint az épület tetejét. Ez mind a tiéd!

Tehát milyen a hete, valamint a hétvége? Volt-e békés is, vagy volt egy 7 napos őrült? Mondja el nekünk az alábbi megjegyzésekben!

Ne emlékezzen arra, hogy emlékezzen annyira, mint a szokásos hírlevelünket, amelyet minden pénteken küldök. Ez a hét cikkeinek áttörése, valamint hírek arról, hogy mi folyik velünk.

Hasonlóképpen külön értesítést küldünk Önnek bármilyen típusú versenyről, amelyet futtatunk, vagy az általunk nyújtott freebies -t.
Kattintson ide közvetlenül ide, hogy megkapja a hírlevelünket, valamint az utazási e -könyvünket is.

MR és Mrs. Romance képei Instagram segítségével: @mrandmrsromance.